Yasemin48 4 gün önce sezeryan doğum yaptım kendi isteğimle ama hala okadar ağrım var ki yürüyemiyorum kalkamıyorum en önemlisi bebeğimle ilgilenemiyorum çok pişman oldum şimdi acısını çekiyorum.. ama her bünye farklı tabiki çevremde herkes sezeryan doğumun cok rahat olduğunu söyledi..