Kızlar merhaba dün dojtora gittim adetim 5 gün geçti neyse karnımdan baktı keseyi göremedi sonra beta testi istedi 7000 çıktı sonra keseyi görmek icin rahimden baktı şükür gördü 9mm yaziyo crl 1.4 yazıyo devlete gitmistim bebek hakkinda hicbisey demedi bebek varmı kaç haftalık inanın hiç birşey söylemedi anlayan varmı acaba son adet tarihim ocak 6 bu arada şimdiden teskekur ederim