Mnk16 İlk üç ay çok bişey yapma dinlen dedi doktorum ama artık evde çok sıkılıyorum yavaş yavaş süpürge falan yapmaya başlasam olur mu acaba? Belim kopuyor o ayrı ama bütün hamilelerin iş yaptıktan sonda belinin Ağrıdığını çok anormal olmadığını düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz acabaaa😊
Ysmnbarin Mnk16 eğer doktor düşük tehliken yok dediyse yavaş yavaş ev işi yapmakta sorun yok bence . Benim düşük tehlikem yoktu çok şükür hiç ara vermedim temizliğe 38 haftalık olduk
Suzan955 Mnk16 14 haftalik hamileyim hic bir işimi aksatmadım bugüne kadar cam da siliyorum perde de asıyorum süpürge herşey yanı normal hayatıma devam ediyorum
Zehra9616 Mnk16 ilk hamileliginse dusuk riskin yoksa hic hareketsiz kalma eger bide normal dogum istiyosan tabi ne kadar cok hantal olursan okadar cok vucudun eror vericektir cnm
benimmdunyamm Mnk16 düşük tehlikem yok bugün mutfağın fayanslarini dolabı sildim ama şuan inanılmaz belim ağrıdı halbuki yavad yavaş yaptım ama çok ağrıdı duşu zor aldım
Mnk16 İkinci ayımda Protestan kullandım bir ay çünkü yerleşme kanamam olmuştu ama yine de dinlen sen demişti canım düşük tehlikem yoktu hiç şimdi üç ayım doldu a
Ysmnbarin Mnk16 O yerleşme kanaması bende de oldu canım Progestan kullandım 12. Haftaya kadar. Doktor hafif ev işleri yapabilirsin demişti
yarenaygk34 Yat dinlen canım ya yaparsın benim iki yaşında oğlum var ikinci gebeliğim vaktim olsa hep yatarım valla ilkinde benimde kanamam olmuştu iki hafta yattım sonra aynı ev işi gelen giden şimdiki aklım olsa asla yapmazdım yatardım eşin de yardım ediyorsa takma kafaya
Mnk16 Ya kızlar okul öncesi öğretmeniyim aşırı tempolu işim var hamile olduğumu öğrendiğimde bıraktım ama çok hareketsiz kaldım sanırım üç aydır hep eşim yapıyor evin işini şimdi iki yürüyeyim belim ağrıyor hemen , hareket şart yani
Ysmnbarin Mnk16 Ben hareketi hiç bırakmadım canım çok şükür hiç bel ağrım da olmuyor inşallah doğumum da normal doğum olacak
Mnk16 benimmdunyamm Ay aynı ben işte sadece ortalık topladım ve süpürge açtım o kadar yani belim felç oldu 😔
Mnk16 Diyelim ki düşük riskim var ama ilk üç ay geçti o zaman biraz daha rahat iş yapılabilir ama değil mi