Kızlar riskli hamileligim var daha oncede bahsetmistim cift kordon sarılı boynuna 😔gece 12 den beri bebegimin hareketlerini cok az hissediyordum doktorum cagirdi bebegimin kalp atımi iyi kan akımı iyi cok şükür Rabbime ama nst de hareketi az cıktı simdi yemek yedim tatlı yedim tekrar bagladılar ne olur dua edin bize daha 30+2 yiz cok kucuk yavrum 😔 biraz daha dayansın