pusatmom35 Kızlar listeme bi bakın. Başlığa alınanlar yazdıklarım dün ve bugün aldıklarım ama bebek arabasi yazan yerden itibaren ve altindakiler önceden alındı. Ayriyeten annemde başlığında bir liste var ona da göz atın kargoyla gönderecek. Sizce şimdilik bunlar yeterli mi . Daha alınacak birsürü sey var https://imgyukle.com/i/odZuMq https://imgyukle.com/i/odMhdc
Esos00 pusatmom35 Bence yeterli duruyor. En çok zıbın, üst ve önlük ler lazım oluyor. 3 lü takımlar da alın derim. Ağız mendili aynı şekilde. Daha sonra lazım oldukça alırsınız bence😌
BIR_SIYAH__HIAYESI63 pusatmom35 0 3 aylar en fazla 20 gün giydiriliyor. Sonrası çöp ben hepsini 3 6 ay aldım 0 3 ay çok küçük
pusatmom35 Esos00 zıbın a kafayı taktim zaten dünden beri nerden en ucuz en fazla alırım diye bakiyorum😅 Ağız mendili de şuan 20 tane falan var gerekirse aliveririm hemen baktım kusan bebek olursa. Şimdilik bunlar çok eksiğim var ama beynim yandı dünden beri 🥴
pusatmom35 BIR_SIYAH__HIAYESI63 herkes farklı bişey diyor valla bende 0-3 aldım bir kac tane gidişata gore bakicam artik
Esos00 pusatmom35 Zıbın yenidoğan çok almayın. Birden büyüyorlar 40 ından sonra yenidoğanlar olmamaya başlıyor 😌 Büyük büyük alın takımlar bile 3 ay alın biraz daha uzun süre giysin bebişiniz 🥰
pusatmom35 Esos00 bundan sonrası alışverişlerimde 3 ay 6 ay alıcam artık. İlk giyeceklerini bitireyim en azindan dedim teşekkür ederim ☺️
Esos00 pusatmom35 Sonraya da bırakın bebeğinizin kilosuna göre ilerlersiniz 😌 güzel doğumlar diliyorum ❤️