Esmadmir merhaba benim de iggler yüksekti igm değerlerin normal sınırlarda olduğunda vücudunun bu mikroplara antikoru var anlamına geliyor ve bir daha geçirmiyorsun o yüzden şanslı oluyorsun☺️Tsh benim de yüksekti dahiliyeye yönlendirip ilaç başlatıyorlar.