Dilara9406 Kizlar benim teyzem öldü bugün izmirde oraya gidecekler ama beni goturmuyolar uzak yol diye biz ankarada oturuyoruz 27 haftalik hamileyim zorlanirsin diyolar ama gitmeyi istiyorum uzak yolculuk yapmis olan varmi aranizda
Ozgeozgul Dilara9406 doktorunuz söyler bunu seyahat sorunu yok demesi gerekir gebeliğiniz nasıl ilerliyor biz bilemeyiz bana sorun yok dedi ama uzun yol için bilmiyorum tekrar sorardım öyle demesine rağmen
Buzlubadem Dilara9406 canım başınız sağolsun Allah kalanlara sabır versin. Dr. Unun numarası varsa ona danışman daha doğru olur sanki. Herhangi bir riskli durumun var mıydı? Bir de şimdi gidince orda daha çok üzüleceksin bebeği strese sokabilir. O yüzden ben olsam gitmezdim galiba.
Nebyaa Dilara9406 ben 14 haftalikken memleketime gidecektim 18 saat uzaklıkta doktor uçakla gidebilirsin demisti ama benim bi riski yoktu doktoruna sorman daha iyi olur
Ebru_3804 Dilara9406 riskin yoksa gitmelisin ama üzüntü o hengame hastalık bağışıklık sistemin çok az, mümkün olduğunca kalabalıktan uzak durursan git bence
ipekveatlas bi riskin yoksa neden gidemeyesin ki. sadece su an kalabalık ortamlara girmesen senin icin daha iyi olur. en son gittiğimde cenazeden dolayı pozitif cıktım..
Dilara9406 ipekveatlas hic bi riskim yok zaten kalabalığa fazla girmem gerektigince uzak dururum maske takarım Ama goturmuyolsr beni ve ben cok üzülüyorum 😔😔😭
ipekveatlas Dilara9406 riskin yoksa bisey olmaz tabiki doktor daha iyi bilir biz cok geziyoduk esimle istediğin gibi gez demisti cünkü riskim yoktu. ama ara sıra durup yürü biraz bacakların icin mesela 2 saatte 1
Dilara9406 Buzlubadem teyzem işte bide en sevdigim teyzemden biriydi ve 17 gun sonra da oglunun 2. Ölüm yılıydı 😭😭😔
Ozgeozgul Dilara9406 ayrıca bu virüs ortamında cenaze çok risk attırıyor ona çok dikkat etmek gerekir
Buzlubadem Dilara9406 çok üzüldüm gerçekten çok zor ben de çok severim teyzemi Allah gecinden versin düşünmek bile istemem. Ama çok üzülürsen o da zarar verebilir yoldan ziyade. Arkadaşların dediği gibi Covid den dolayı da çok sakıncalı. Ama en doğru kararı Dr un verir bence.
Ozgeozgul Dilara9406 durmaya çalışsan da olmuyor her türlü riski alıyorsanız gidin tercih sizin ben gitmezdim
Dilara9406 Nebyaa simdi soramam ki ben devlet hastanesinde kontrolluyum ve doktorum belli değil kimse sorucam bilmiyorum bu saatte de
Mavi010518 Dilara9406 Yani kişiye göre değişir mesela ben uzak yolu boşver otobüse binemiyorum fenalaşıp bayılma hissim oluyor bacak uyusmalari vs o yüzden olabilir şuan 27 sin sorun olucagini düşünmüyorum ama yine de kalabalık ortama girme bence benimde annanem öldü gidemedim malum corona