Deletedmom_29 https://imgyukle.com/i/odtUcv Kızlar sizce Yumurtlama mı. Bence değil gibi sizin fikirleriniz nedir 🥰
Gulcingezer Deletedmom_29 oldu olacak gbi cizgin yarin tekrar test yap bak bakalm koyulasacak mi siliklesecek mi o zaman anlarsn yumurtlamayi
Deletedmom_29 tazebiranne_hg04 Canım benim eşim yanımda değil en son Ekimde izine geldi Martta izine gelecek o zamana gebelik planlıyoruz , ne zaman yumurtlamam oluyor diye bu ay ovülasyon kullanmak istedim 🥰🙏
ipekveatlas bence de değil ama bi iki güne olur gibi duruyo. T cizgisinin biraz daha koyu olması gerekiyo canım
Deletedmom_29 ipekveatlas Evet bende öyle düşünüyorum diğer testler bu şekilde net çıkmıyordu acaba yumurtlama olacak diyemi bu şekilde koyu çıktı 🙏🥰
Deletedmom_29 umutluanneadayi Canım diğer testlerim bu şekilde değil silik ve tek çizgi olanlar var bu testin böyle olması yumurtlama habercimisi acaba 🥰🙏
umutluanneadayi Deletedmom_29 çok sevindim canm diğer ay inşallah olur 🤭 folik asit kullanmaya başlamışmiydin
Deletedmom_29 umutluanneadayi Evet canım 2 aydır kullanıyorum vıfolıc Martta 3. Ay dolucak Çok teşekkür ederim güzel kalbinden öperim 🥰🙏😘