Merhaba 12+4 deyiz.Birkaç gün önce 2 li taramamizda doktorum bebeğin ense kalınlığını 2.7 ölçmüştü.Bugun şehir Hastanesi’nde riskli gebelik hem 3.4 ölçtü hemde bebeğim de kistik higroma olduğunu söyledi.Gebelikte böyle birşey yaşayan oldu mu? Çok üzgünüm çokk 😢😢😢