Deletedmom397 bende devlete gittim hiç özele gitmedim doğum yapacağım güne kadar da çatı muayenesi yapılmadı mesela için ferahlasın istiyosan git tabi ne olacak canını çok mu yakıyolar zaten 39 haftalık olmuşsun doğumu başlatır diye bi korkunda olmamalı bence