normal doğum istiyorsanız kafada bitireceksiniz bu konuları. ilk doğumumda çatı darlığıyla doktor ebe sezeryan ol doğuramazsın demelerine rağmen inat ettim normal doğum yaptım . tabi rahmim içten dıştan parçalandı 40 a yakın dikişim oluştu 1 aya zor yürüdüm. zor toparlandım . üstünede bebek çati kemiğinde sıkıştı kalbi durdu. yani çok çok zor bir normal doğum yaptım . keşke doktorumu dinleseydim bu kadar eziyet etmeseydim kendime dedim pişman oldum. 2.hamileym şmdi direk sezeryan olacam ınşllh birdaha o travmaları yaşayamam. yani kararı siz ve doktorunuz vereceksiniz . her normal doğum kolay değil, her sezeryan da zor değil sizin bünyenizle ilgili bir durum bu