Bugun doktora gittim kızlar sadece bir yumurtam gelişmiş 19 milim, doktor yumurtaların çok inatci ben 3-4 tane büyür diye bekliyordum ama bir tanesi de yeter bize dedi iğne verdi. Çarşamba iğneyi yapacağım sonra beklemedeyim. Dualarınızı eksik etmeyin 🧡🌸🤲🏻