Semanuralemdar bende bugün son kez gittim, kayıt altına alıyorlar bebeğin kalp atışına bakıyorlar , kilona bakıyorlar, tansiyonuna faaln bakıyor hemşire. Tetanoz aşıni yapıyor bebiş için , benim gittigim yer bunları yaptı canım bu son gelişin gebeyken dedi gönderdi inşallah bir dahakine bebekle gidecekmisim ☺️