Melisakplnn canım bi sıkıntı olmaz demişti doktorum ilk haftalarda. Sonra zaten ne sırt üstü ne de yüz üstü uyuyabiliyorsun. 14. Haftadayım bu haftalara kadar sürekli sağa sola yatsam da kendimi yüzüstü buluyordum. Artık yüz üstü rahatsız oluyorum. Karnıma baskı olduğu için. Nasıl rahat ediyorsan şimdilik oyle uyu ☺️