Ahahaha başlığı okudukça gülesim geliyor çünkü çok saçma. 8 aylık hamileyim büyümesi gerekmiyor mu bu göbeğin tamam ağırlık hissetmediğim için böyle daha rahatım ama küçüldüğünü görünce moralim bozulmuyor değil. Günden güne küçülüyorum kızlar imdat 😅