Genel olrak iki kızımda da mide bulantısı olmadi gebeliklerim rahat geçti, geçiyor. İkinci kızımda bel ağrım ve 17haftaya kadar iştahsızlık yaşadım tek farklılık bunlar. Ablam oğluna hamileyken o da mide bulantısı yaşamadı. Cinsiyet alakalı diye düşünüyordum değilmiş. bir tanıdığım bir kızı Bir oğlu olmuştu ikisinde hiç bir farklılık yaşamadığını söylemişti.