dilara0605 Nergisduru bende cumartesi ilk hissettim bende 16 dayım ama bebek iki hafta kadar önde başından beri çok şaşırdım ilk defa öyle bişi hissetmiştim bebek olduğunu anlamamak cidden imkansızmış
pnrygz 16+5 deyim hiç hissetmedim henüz çok istiyorum hissedebilmeyi yani hareketlerini hissetsem iyi olduğunu bilirdim şimdi ise doktor randevusu gelene kadar aklımdan bin türlü şey geçiyor