Nazlierdemir Ben en son gittiğimde son adet tarihime göre 31+3 gunluktm ama baştan beri bı hafta geride çıkıyor. Geç döllenme olabilir demişti doktor. Ultrasonda bı ölçümde 29+5 30+1 çıktı kilosu da 1500
Tulayyy- Nazlierdemir bende de 1 hafta gekısım gerılıgı var dedı ama tansıyonm 14/9 13/8 lerı goruyor donem donem ılac kullanyrum cok tedrgnm bebegım 38 cm 1450 gramdı
Nazlierdemir Tulayyy- gelişim geriliği demediler bır iki haftalık farklar normal diyorlar ama bilmiyorum