elinizi karnınıza koyun ve dua edin, onunla konuşun, hislerinizi anlatın ona, o sizin her bir duygunuzu hissediyor, biliyor. teslim olun, o bir emanet. siz teslim oldukça allahta zayi etmez inşallah. yaşadığınız imtihanları annemde çok yaşadım, kendimde şuan 6+3teyim. psikoloji çok önemli. ben de sürekli annemin hallerini düşünüp karamsar oluyorum vesvese geliyor. halbuki her şey yolunda. dua edelim birbirimize. rabbim en hayırlı olani versin size inşallah. Kendinize dikkat edin kardeşim 🌸