Melekaktan benimde hiç bulantım olmadı ilk dönemler sadece bas agrısı cok fazlaydı ama gecti suan 20 haftalığız bence bu durumlar bünye ile ilgili çünkü ilk bastada hep tuzlu ekşi seyler cok yedim simdi de tatlıya sardım bebişim nasipse kız olacak ❤️🥰