ozlmysyn Cansuuu beklemek coookkk zorrr cok heycanli masallah cnm.sahlikla kucagina al indallah cvp verdigin icin tskkr ederm
scl 12+1 haftalıkken doktorumuz erkeğe benziyo dedi bugün 13+6 haftalık olduk bi sonraki randevumuzda kesinleşir inşallah 💗
Esraabrklu Bizim 22.haftada öğrendik oda detaylı ulrasonda netleşti.kız dediler ama detaylı da erkek netleşti.bence acele etmeyin insan hevesleniyo başka bişey çıkınca tuhaf bi durum oluyor 😊 yaşadım gördüm.20.haftada net gösterir genelde kendini
Aylin53 Nermin_d_n_z evet oldu valla. Hatta 10 haftalıkken %90 erkek dedi 13. haftada da %100 erkek dedi