esratmbs valla cnm sbh 8 de burda ol dediler gittik oda yok dediler bekleyin dediler saat 2 de aldılar doğuma odayida 1.30 da verdiler oda temiz di özel oda tutmuştum 2019 da ben doğum yapmıştım sanırsam 800 TL verdik hepsine sen normal mi sezeryanmi