Kızlar merhabalar benim ikinci gebeliğim hareketlerini 15.haftamda hissetmeye başladım. Geçen hafta da çok güçlü hareketleri vardı gazla yada bağırsak hareketiyle karıştırmadım. Ama iki gündür hissedemiyorum korkuyorum. Erken hissetmeye başladığım için hareket takibi yapmalı mıyım önemli mi bir durum ☹️