Herkese merhaba, bugün kontrolüm vardı açıklık yok ama rahim ağzında yumuşama başlamış dedi doktor. Nstde sancı da çıktı yatırmak istedi ama bu haftadan sonra tedavi uygulamayacaz dediği için yatmak istemedim( daha önce iki kez yattım biraz travma oluştu bende o yüzden istemedim). Benim sorum yumuşama olması ne anlama geliyo, doktor 40 haftayı beklemez dedi ama hemen doğum oluyo mu? Bu durumda olup kaçıncı haftaya kadar dayandı bebişleriniz?