ikicocukluhayat Sünnet için ne düşünüyorsunuz doktorunuza sordunuz mu yenidoğan mi yapilmasi daha doğru yoksa ½ aylık olunca mi ne düşünüyorsunuz bu konuda fikir alayım dedim. Birdahaki randevuda sorsam doktor bana güler mi acaba doğmamış çocuğun sünnetinimi dert ettin diye😄💙
Gamzeates ikicocukluhayat ben 30 günlükken yaptırdım oğlumu cokta rahat ettim bir hafta da iyileşti 😇 40ı cıktıgında da mevlüt okutturduk sünnet kıyafeti giydirip 🙈 https://imgyukle.com/i/odeKjR
esratmbs ikicocukluhayat canim doktoruna sor neden gulsun ki dogumdan sonra planlanmis olur hastaneden cikmadan bile yapilir Bende 4 aylikken yaptirdim iyiki yaptirmisim diyorum hic bisey anlamadilar 3 gune iyilesti benimkiler ikiz 1 hafta arayla yaptirdim aglarlar bakamam belki felan diye ama hic oyle bisey olmadi bezin icinde 3 gune iyilesti sukur keske diyoum ayni anda yaptirsaymisim simdi yeniden hamileyim erkek bebek bekliyorum insallah bundada maddi durumlardan dolayi 3 aylikken felan yaptirmayi dusunuyorum maddi durumum biraz daha duzelseydi dogar dogmaz yaptirabilirdim
Yseliminannesi ikicocukluhayat ilk oğlumu 50 günlükken yaptırmıştık ben hep erken istemiştim eşim kabul etmedi bebeğimin pipisi yapışıkmış ve enfeksiyon oldu 5 gün hastanede yattık çıkarkem sünnetini yaptırdık ilk iki gün zorlandım ben kendim yaralara karşı hassasiyetim olduğu için bebeğimde ilk çişinde çok ağladı sonra rahatladık tamamen dikişsizdi bizimkisi bu bebeğimde de kısmetse 1 ay içimde yaptırmayı düşünüyorum 2 mart doğumumuz bayramdan önce yaptırırım diye düşünüyorum inşallah bakalım nasip neyse 😊
ikicocukluhayat Gamzeates yeni mi yaptırdınız lokal anestezi oluyor dimi genel değil kısa süren bir işlem mi?
Gamzeates ikicocukluhayat lokal oldu üç sene önce suan üç yaşına giiricek oğlum teyzesi lokal oldu ama
SiibeLLa ilk oğlumda 1 haftalıkken sünnet ettik aradan çıktı diye sonra çok sevindik valla. zaten bebekken ağlıyordu, birde kış bebeğiydi çabucak iyilşmişti. ne kadar erken o kadar iyi bence tavsiye ederim