Kızlar iki doğum yaptım ilkinde lohusalık gayet normal adet oluyormuşum gibiydi ve çabuk bitti ama ikinci doğumumdan sonra o 40 gün boyunca o kadar kötü bir koku vardı ki resmen hareket etmeye korkuyordum insanlar fark edecek diye her hareket ettiğimde kayınvalidem kızım bebeğin altına bak yine kaka yaptı heralde diyordu kokunun bebekten geldiğini zannediyordu şimdi 3. Ye hamileyim ve zaman geçtikçe yine öyle kokar mıyım diye çok endişeleniyorum resmen korkulu rüyam oldu aklıma o kadar kazınmış ki o koku hayat kalitemi sıfıra indirmişti resmen bu neden olur acaba buna engel olmanın bir yolu var mıdır var mı benim yaşadığımı yaşayan?🥺