Deletedmom455465 şimdi zaten randevusuz almıyorlar.randu saatin gelince hemen muayene oluyon.kalabaliksa 30 DKK değilse 5 DKK sıra bekliyon .ben genelde 2 den sonraya alıyom randevuyu boşa yakın oluyor.bu gün 3.30 da randevum vardı .hemen 5 DKK da girdim içeri oldum muaynemi sende bir kere al geç saate randevu bak zaten zaten 4 numaradan 12 ye kadar gebe 1 den 3 e perinatoloji diğer rakamlarda üroloji falan ben genelde 6 7 8 numaradan randevu alıyom