Birminiksusamtanesii Geçen ay 44de yanıp sonuna kadar açık olan peteklere rağmen 667 tl gelen doğalgaz faturam bu ay 40da yanıp petekleri kısmama rağmen 1005 tl gelmiş buna nasıl itiraz edebilirim hanımlar bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Bernako Birminiksusamtanesii hiç bişey yapmazlar herkesde durum aynı🤷🏻♀️ Dilerseniz cimere şikayet edin.
nagis1 Birminiksusamtanesii canim benimde ayni durum gecen ay 50hatta 55te calistrdim arada 600geldi bu ay 45e dusurmeme ragmen 800olmus faturam yani bosuna kismisim ayari malesef cok artti hatta elektrik 250gelen bu ay 600geldi dusun yani ewde 2kisiyiz hic birsey acik olmamasina raen
Oznurkk Birminiksusamtanesii maalesef herkes aynı geçen ay zam yoktu bu ay zamlı geldi onun için öyle oldu. İtiraz etseniz de bir işe yaramaz. Mesela geçen ay 155 wat geçmiş elektrik 182 lira geldi bu ay 149 wat olduğu halde 372 lira geldi. Allah tan doğal gaz 373 lira geldi. Maaşa gelen zamlar faturalarla eridi gitti 🤦🏼♀️
Birminiksusamtanesii Bernako bu resmen soygun yani nasıl oluyor aklım almıyor ayarı yükseltsem tamam ama kısmama rağmen fatura yüksek geliyor 🤔
Birminiksusamtanesii nagis1 aynı yerde en üst katta oturan kişilere 45de yakmasına rağmen 560 gelen fatura ara katta olan bana 1005 geldi daha ne kadar kısabilirim bilmiyorum yani ben bu işten hiçbirşey anlamadım
nagis1 Birminiksusamtanesii sanirim kismayla yapabilecegimiz bi durum yok nekadar kisarsan kis benim iki kisilik ewde elktrik dogalgaz faturalari ortada ewde firin ketil da calistirmam oyle cok nadir 600 iki kisilk fatura sadece tv ve gece tek bi oda isigi acik
Birminiksusamtanesii Oznurkk nagis1 arayıp itiraz etcem ya yok mümkün değil 50 60 arası yakıp en üst katta oturan birine 700 gelen fatura bana bu kadar yüksek gelemez 40da yakmama rağmen aynı zam orayada işliyor sonuçta nasıl oluyor bu anlamış değilim