Gamzess1 Canım az önce kendi doktorumun yanından kontrolden çıktım. 13 haftalığım ben de ve hala sabahları falan olsun mide bulantım devam ediyor geçmedi. Doktorum bir sıkıntın var mı diye sordu mide bulantısı dedim anlattım ve bana prilam verdi. Akşamları 2 tane birden içiceksin dedi gündüzleri de çok olursa bulantın geçmezse hafiflemezse bir tane alabilirsin dedi güzelce anlattı. Yani ben de 13 haftalığım kendi doktorum bizzat verdi. Sen 13 haftalıksın kullanamazsın vs demedi açıkcası. Kendi doktorunuz dışında aile hekimine pek danışmayın bence ben de sağlık ocağında takipliyim ama biraz da doktordan doktora değişen bir durum.