Damla26 canım emzirirken sakin içme direk süte geçip sütun tadını bozuyor haliyle bebeginiz sutunuzu emmis ve fayda gormemis olacak. Ben yine hamilelikte cok görmüyorum direk çocuğa iletimi olmadığı için ama emzirirken kesinlikle kullanma derim aglayin bağırın gerekirse ama içmeyin