Merhaba kızlar. Tam40 haftalık olduk. Bu sabah nst de doğum sancım çıktı açılmam 4 cm olmuş. Doktor yatışını verelim dedi ama bi eve gidip geleyim dedim. Ilık duş aldım merdiven falan indim çıktım. Neyse 2. Doğumum ama ilk dogumumda 4 cm açıklık varken çok sancı çekiyordum zor dayanıyordum. Bunda şuan hiç bişey hissetmiyorum. Böyle hissetmeyince suni sancı mi veriyorlar açılmam ilerlese bile Nasıl oluyor acaba ?