Ozlem3461 Kaçıncı hafta ögrenmeye başlıyo cinsiyet ben 10. Haftadayım 12 de gitsem ögrenırmiyim acaba ?
La_Liberte Ozlem3461 bence en erken 14. Haftada söylenmeli. 12 haftada yanılma payı fazla oluyor. Biraz sabredip net bir şekilde öğrenmek her zaman daha iyi ☺️