Rabiabudak Arkadaşlar 7+3 haftalik hamileyim ve sarı akintilarim çok oluyor bu durumu yaşayanlar varmı normalmi bilmiyorum ilk gebeliğim bı sıkıntı olabilirmi …??
Anne88 Rabiabudak canm bende aynı 7+5 sarı akıntı oluyor camasirimda enfeksiyon mu acaba ilk hamileligim ayın 25 inde randevum var anca o zaman doktora sorucam
Hilal2266 Rabiabudak bir kaç gün oldu bende enfeksiyondan şüphelendi doktorum ama değerler yüksek çıkmadı kendiliğinden geçti
Rabiabudak Size tahlil yaptılar mı kizlar galiba tahlil yapiliomus bu haftalarda ben daha yaptırmadım folik asit kullanıyorum şuan Diofol kullanan varmı??