Linaya34 Aselinkooo inşallah canım ya bakalım haftaya tekrar gidicem bu 1 hafta beslenmemi bebeğin kilo alıcağı şekilde düzeltmem lazım işe yararsa hep öyle devam ederim
iki_melek_annesi Linaya34 Onunla alakası yoktur 31 haftalık olduk bende iki hafta da bir gidiyorum artık Nst ye bağlıyor
Linaya34 iki_melek_annesi nst ye 34. Haftada başlıcaz dedi ama haftaya gelişimini takip etmek için mi çağırdı anlamadım ama