Kızlar 13 haftanın sonuna geldim inşallah. Ama iki gündür bel ve kaşığımın sağ tarafında sızı şeklinde batma oluyor. Bu hafta normal mi doktoruma gitmem mi gerekir. Evham yapıyosun dinlen diyorlar. Dinlenince geçiyor bel ağrım çok şükür ama tedirginim