Papiiii yağlı bir iğne olduğu için kalçadan yavaş yavaş verilmesi gerekmiş farklı hastanelerde 2 hemşire söyledi. Dikkat ettim bazen ağrıyor bazen ağrımıyor iğne yerim. İlacın veriliş şekli ile alakalı bence. Göbekten de sabah akşam kendim yapıyorum. Bunu öğrendikren sonra ilacı yavaş veriyorum olabildiiğince, sorun yaşamıyorum şuan.