Arkadaşlar size verilen tarih için kaç gün öncesinde gittiniz?
Doktor Şubat 20sine kadar normal bekliyoruz o zamana kadar gelmezse sezeryan günü vericem,tahminen 10-12 gün arası gelmesini bekliyorum dedi.
Ne zaman gitmeliyim sizce ? 😅
Hafta olarak şuan 38. haftadayım.