Gizemcey Kızlar ben neredeyse 36 haftalık hamileyim. Bu zamana kadar da bayağıdır kullanıyorum bu ilacı. Biraz önce sağlık ocağından aradılar hamileler kullanamaz falan vs. Diye. Kullanan varmı bu ilacı
Novaa Gizemcey Bana ilk gebeliğimde perinatoloji uzmanı doktorum vermişti ama ben içinde sentetik b12 var diye içmedim. Onun yerine ocean b12 içmiştim. B12 değerinizin 550 nin üzerinde olması gerekir. Sizin çok mu düşük? Son zamanlarda baktırdınız mı?
Gizemcey ozgee12345 Aynen b12 🥰 Ya ben ilk önce 1 haftalık iğne vuruluyodum. Sonra bu hapa geçtim. Gelmişim tam 36 ma 😂 Beni tesadüfen biraz önce aradı o esnada Apikobal kesinlikle hamileler kullanamaz falan dedi hemşire bende tereddüt ettim yani
Ceyduygu Gizemcey Prospektusunu okursanız orada da yazar hamileler kullanamaz diye. İkinci gebeligim ama hiç apikobal vermediler
Gizemcey Ceyduygu Evet bende okudum. Hamileler ve emziren anneler kullanamaz diyor. Benimde o kafamı karıştırdı zaten. 🤷🏽♀️
Ceyduygu Gizemcey Alternatif bir sürü vitamin var aslında ama bu saatten sonra yapacak birşey yok önemli olan bebegin saglikli olması
Gizemcey Novaa Evet çok düşüktü hatta bizim ailede herkesin düşük bu B12 🤦🏽♀️😄 Önce 1 haftalık iğne vuruldum hatta daha sonrasında bu ilaca devam edip iğneyi bıraktık. Cidden iş işten geçti artık ama haftaya yinede doktora sorucam merak ettim gerçekten
Novaa Gizemcey Apikobal çabuk yükseltiyor. Yakın zamanda yaptırmadıysanız bir b12 e baktırabilirsiniz. Ocean b12 dil altı spreyi de doktorunuza sorabilirsiniz.
Askiletotomsu Novaa bu vitaminler ne zaman baslayacak 11 haftaligim Henüz vitaminler başlamadı Ama tam kan sayimina başlandı B12 im düşük zaten
Novaa Askiletotomsu Genelde 12. haftadan sonra demir vb vitaminler veriliyor diye biliyorum. Çok düşük olan depoyu doldurmak şart. Doktorunuza sorun muhakkak sadece kan sayımı değil de b12, demir, d vitamini, tsh gibi değerlere de bakılsa iyi olur😇
Askiletotomsu Novaa hepsine bakıldı .tam kan sayımı değil mi zaten tüm kan değerlerine bakılmasının genel adı Ben öyle biliyordum🤭🤭🤭 Tüm değerlerim tüm vitaminlerim tüm hormonlarim iki kez bakıldı niyeyse 😅
Novaa Askiletotomsu Tam kan sayımı hemogram oluyor. Hani kansızlık enfeksiyon var mı gibi parametreleri kapsıyor☺️ Çift dikiş olmuş😇