Baloglumveannesi bekledi ama turkiyedeki dr.lar böyle risk almak istemiyor
Kendine göre oda hakli kendinden yırtılırsa toplanmasi daha zor onlar düzgün sekilde kesiyorlar.
Bilmiyorum sormadım dikisi 3 yil oldu
2. Bebegim 22 günlük bunda daha fazla kesim vardı ama daha kisa surede 12 gunde düştü