Pasamibekliyorum Bugün doktor kontrolüm vardı çatı muayenesi yapıldı 2.5 cm açılmam varmış yalancı sancı dışında sancım yok Bebeğimde kilo almadığı için haftaya cuma doğumum başlatılacak 🙄
May5bm Pasamibekliyorum 38+2 benmde bugun gittim doktora sancı yok çocugun kilosu 3500 açılmama bakmadı bilmiyorum 🙈☺️
Yeniannee11 Pasamibekliyorum 40 hafta olduk sancım ve 4 cm açıklık çıktı eve geldim 2 saattir bekliyorum hazırlığımı falan yaptım ama bişey hisseettiğim yok 😂
Pasamibekliyorum Linalinaa düzenli bir sancı değil bendeki günde 1-2 kere oluyor tuvalete gidince geçiyordu ama açılmam başlamış bende anlamdım 🙄
Pasamibekliyorum May5bm maşallah yaaa benim bebeğim 2-3 haftadır kilo almıyor hiç bir şey de sıkıntı yok hareketleri normal doktorum kordonunu düğüm yapmış olabilir dedi 🙄 3 kiloda kaldık
Pasamibekliyorum Yeniannee11 ay maşallah benim nstde çıkmıyor sancım sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza ❤️❤️