Yasemin22 Hayırlı bayramlar öncelikle☺️ Ben 8 haftalık hamileyim düğünümüz var saçıma hint kınası yaksam bebeğe zararı olurmu çok kararsızım yardımcı olur musunuz ilk gebeliğim🤔🤔
Acrbaby Yasemin22 doktoruna danışmadan boyatma canım , ben 38. Haftamda boyadım bayram önü doğuma hazırlık , acık havada çok solumadan boyadık bi zararı olmadı doğum yakın olduğu için cesaret ettim . Mutlaka doktoruna sormalısın
Ygtzynp Benimde beyazlarım var ve24haftadır geziyorum öylece kesin bi araştırma yok evet zararlı yada zararsız diye çünkü insan üzerinde deney yapılması etik değil yasak 🚫 bu yüzden sabırlı olmalı doğumu beklemeliyim diye düşünüyorum .riske atılmayacak kadar değerli meleklerimiz için 👼🏻