Aysegul345 Merhaba 12+4 haftalık olduğumda ikili test için kontrole gideceğim cinsiyeti öğrenir miyim? Yanılma payı olur mu
pinarakin1 Aysegul345 ayyy bende 11 haftayım doktorumla konuştum 15 e kadar bekliyorum görsemde emin olmadan söylemiyorum dedi gidince doktoruna sor cnm ilk bebeğimi 12 haftada ikili teste gittiğimde öğrenmiştim inşallah öğrenirsin