Merhaba arkadaşlar uzun zaman oldu doğum hikayemi yazmak istiyordum nasip bugüneymiş hamileliğim boyunca sürekli bu programda doğum hikayelerini okuyordum çok hoşuma gidiyordu hem bilgi sahibi oluyordum hem de kendimi yavaş yavaş hazırlıyordum gelelim benim doğum hikayeme öncelikle hamileliğimden söz etmek istersem sürekli mide bulantısı kusma iştahsızlık yaşadım ama 6 aydan sonra toplam 16 kilo aldım😂son haftalarıma doğru doktorum bebeğin geriden geldiğini söyledi 33 haftamda tekrardan detaylı ultrasona girdim çok şükür bir sıkıntı çıkmadı ama doktor beni korkutmuştu 40 hafta oldu hala bebek kanala girmemişti ve hiç açıklığım da yoktu son kontrole gittiğimde doktora artık beklememi söyledi çünkü bebeğin suyu azalmıştı tehlikeye atmak istemiyorum dedi ben hemen çabucak eve geldim eşyalarımı aldım ve eşimle hastaneye gittik saat 11′de yatışım yapıldı ve suni sancı verilmeye başlandı yavaş yavaş suni sancı kendini hissettiriyordu ilkten adet ağrısı gibiydi sonradan artık çok şiddetlenmeye başladı ama açılmam ilerlemiyor du 1 santim 2 santim 3 santim de kaldı ondan sonra ben artık ısrar ediyordum doktoruma ben sezeryan olmak istiyorum diye ama doktorum beni dinlemedi birazcık daha bekleyeceğiz dedi ve ben o sırada hep sıcak duştayım sıcak su tutuyordum belime işte bacaklarıma nerede ağrı hissediyorsam oraya sıcak su tutuyordum çömeliyordum kalkıyordum yani hareket halindeydim inanın yatakta bağlı kalarak sancıyı çekmek o kadar zordu ki o nst karnına bağlandığı zaman sancım sanki 40 kat üstüne çıkıyor gibiydi en sonunda artık açılmam 9 santim oldu doğumhaneye indik ve 10 santim olmasını bekledik 10 santim olduktan sonra doktorum artık hadi kuvvetli bir ıkın dedi ve ben okadar hızlı ıkındımki ebeninde karnıma bastırmasıyla hiç kesmeden bebeğim bir ıkınmada saat tam 17.06 da kucağıma geldi ve ten tene temasımızı yaptık hayatımda yaşağıdım en zor en güzel en mutlu olduğum gündü şimdi kızım bir yaşında oldu her anını keyifle geçiriyoruz teyzeleri umarım sizinde doğumunuz kolay sağlıklı bir şekilde geçer Allah anne olmak isteyen herkesede hayırlı evlatlar versin benimde bebeğim tedavi ile oldu pko hastasıyım o tedavi sürecinide ayrı bir zaman yazarım artık görüşmek üzere kendinize iyi bakın🥰