makbule17 benim için alerjim çok büyük problemdi heleki ilk gebe kaldığım zaman doktora gittim ama kullanamazsin dedi gönderdi. Uğrastim ama ciddi manada ölmek üzereydim nefes alamıyodum ağır geçiriyodum. zyrtec diye bir hap kullanıyodum ben normal zamanda internetten araştırdım internette bir çok doktor kullanabilirsiniz yazmıştı o nedenle kullandım bende 35 haftaligim çok şükür bişey yaşamadım ama bu benim yaşadığım yinede doktorunuza sorup ona göre hareket edin 👍🏾