aymidt30 Minaliy rica ederim.Bana da dex yazmisti doktorum gunde 2 kez 25 mg dan 50 mg ediyor.Hem cok pahali hem de yasadigim ilcede bulunmuyor malesef progestan 50 mg devam edebilirsin demisti.Sana da aynisini söyler mutlaka.Umarim transferin olumlu sonuçlanır güzel haberler alırsın.
fTsSy Minaliy bende kullandım transferden sonra 10. Haftaya kadar. Gün de 1 tane göbekten yapıyordum. Pahalı diyorsan doktoruna sor progestan ampul hafta da 2 kere kalçadan kulanabiliyorsun. Ben göbekten her gün vurmayı tercih ettim. Ampulü hastane de vuruyorlar. Sonrası çok ağrı yapıyor kalçaya
Minaliy fTsSy evet çok ağrı yapıyormuş kalçadan araştırdımda bugün 😕 sanırım göbekten devam edeceğim mecbur 😏
mirage333 fTsSy haftada 2 iyiymiş. Ben günlük 2 ampül vuruluyordum ( 50mgx2). 12. Haftaya dogru kalcamda vuracak yer bulamamislardi.
Minikkuzuveannesi Minaliy ben 5 günde 1 proluton iğne vurduruyorum kalçadan 37₺ gibi bi rakam çok uygun ama çok zor bulunuyor aynı zamanda progestron içerikli fitil kullanıyorum
gamzecee Minaliy ilerleyen zamanlarda hapınızda verecek ama ya Progestan geç göbek kol bacak yada Progestan 50 mg kalçadan her gün benim artık kalçamda yer kalmamıştı Progestan der yazayımmı dedi oda pahalıydı iğneye devam ettim
Minaliy gamzecee evet gerçektem çok pahalı içindede 7 tane var zaten 3 buçuk gün gidiyor 10 hafta dedi bide doktorum. Allah yardımcımız olsun
Minaliy Deletedmom2265 peki yorgunluk ve uyku hali oldumu sizdede ben iğneyi kullandığımdan beri kendimi hep yorgun ve uykusuz hissediyorum
Suskunfstk51 Minaliy evet ağri yapiyor 😔birde göbeğim çok morarmişti benim zorlaniyordum yaparken artık bana iyi gelmişti o yüzden 😀
mrs-nobody Bende 1ayı gecti halen hergün progestan ve 5günde 1de proluton depot vuruluyorum.. sanırım 10-12.haftaya kadar da devam edecekmiş.. hamilelik haberini aldıktan sonra inanın agrısı acısı ve verilen paraların hiiiç önemi kalmıyooor 😇😍🙈