https://resimyukle.io/r/hDL2lG3QW2
Çok anliyamadim normal mi
Doktor sonuca göre yorum yapmadı mı yani nerden bilecekler ki doktor söylemesi laizm
Yanda bir tablo oluyor grafik gibi oradan anlaşılıyor çubuk yeşil de ise sorun yok demek