Ogrtmn1234 Doktorunuz % de 60 70 erkek diyip yanılma yaşadımi cinsiyet konusunda iyi bir doktormuydu kaçıncı haftada erkek diyip sonrasında kız dedi
Sgnn Ogrtmn1234 benim 12 de %80 kız dedi 14de erkek oldu canım. Koley kolay yanılmam demişti. 14. Haftadan sonra cinsel organları gelişiyor o zaman net söyleyebiliyorlar öncesinde nub teorisine göre söylüyorlarmış
Cikrikci Ogrtmn1234 benim doktorum 12. Haftada pipisini gösterdi bize güya 16. Haftada kız dedi önümüzdeki haftaya ayrıntılı ultrasonda inşallah net sonucu görürüz 🤲
Htcnal Ogrtmn1234 11.haftada kiza benziyor dediler,dun 14.haftada erkek dedi doktorum,erkek dedilerse degisme orani dusukmus,kiz dedilerse hemen alismamak lazimmis,ben adini bile bulmustum 😅
Sgnn Ogrtmn1234 https://imgyukle.com/i/odKuF1 böyle ama yanıltıcı ramzi teorisi var o daha doğru bence https://imgyukle.com/i/odKTWG o da bu şekilde
Der Cikrikci banada bi pipi gösterdi 12de ama bakalım ben hala kız hissediom deli gibi ekşi aşeriom gerçi onun bi kesinliği yok ama 16da gitcem bakalım ne dicek
Ogrtmn1234 Cikrikci Ay İnşallah benimde öyle olur peki doktorunuz cinsiyet konusunda iyi bir doktormuydu
Cikrikci Ogrtmn1234 ben özel muayenehanesine gidiyorum genel olarak yorumlara bakarak gitmiştim bana çok emin konuştu cinsiyet konusunda şaşırdım açıkçası
Ogrtmn1234 Cikrikci benim doktorumunda özel kliniği var oraya gidiyorum ama cinsiyet konusunda yanıliyor biraz İnşallah bendede yanilmistir
Deletedmom622772 Nfssay ay peki yakından bacak arasını inceleyerek mi söyledi bunu bazen uzaktan bakıp karıstırabiliyorlar bana da net bir sey demedi de
Cikrikci Ogrtmn1234 inşallah bende kız istiyorum tabi öncelik sağlıklı olması ama kız olduğunu duyunca ayrı sevindim 🥰
Nfssay Ogrtmn1234 Evet iyi bir doktor özele gidiyorum ama kordon benim hep bacak arasında olduğu için yanıldı doktorumda hatta kendisi bile şaşırdı