26isl Merhaba sevgili anne ve anne adayları 🙋🏻♀️ Bebek bakım ürünleri (şampuan,bakım yağı,pişik kremi vs) konusunda kararsızım hangi markaları tercih ediyorsunuz ?? 🤍
Yalova77 26isl ben hipp markasının şampuan ve masaj yağını aldım , deterjan olarak da siveno baby sıvı deterjanını aldım ancak daha kullanmadım 😊
Birgul 26isl şampuan ve pişik önleyici olarak mustela da kullandım, sebamed de. İkisinden de memnun kaldım. Pişik olduğunda ise sucoderm kullanıyorum 🌸
DnzDrn Mustela almayı düşünüyorum. Umarım alabilirim alacağım güne kadar zamlanmaz parasız kalmaz ucuza kaçmazsam 🤣🙄