Vanilyasekeri34 yok cnm sezeryan yaptım doğumdan sonra gitti belkide ödemmiş bilmiyorum hatta 3,4 ay sonra hamile kaldığım kilonun baya altına düşmüştüm emzirmede benim sütüm hemen gelmişti ama 1 ay emdi kızım sonra emmedi 3 aya kadar sağıp verdim sonrada bitti sütüm ,üzülme cnm şekerin falan yoksa dert etme keyfini çıkar kilolar nasılsa gidecek