biroglanannesii Benim ilk doğumumda ebe ve hemşire 15-20 dakika sağ göğüste 15-20 dakika sol göğüste emzir dedi. Bebek doyduğunda zaten bırakır ama 2 göğsünü de mutlaka ver ki süt kanalların yeniden dolsun dediler . Bir de bebek emerken anne kokusunu aldığı için çabuk uyuyakalıyor. Uyuduğunda çenesini oynatıyordum tekrar emmeye başlıyordu